onsdag den 12. september 2012

Skole




Jeg starter dagen med at skulle ned og se sygehusets skole, da jeg skal starte i den imorgen. Det bliver godt for helt ærligt, kan jeg godt være bange for at komme for langt bagefter, det ville være en katastrofe, hvis jeg skulle gå en klasse om, når jeg engang bliver udskrevet og kan komme tilbage til mit (næsten) normale teenage live. Men anyway bliver det godt at komme igang med tal, bogstaver og sprog igen, wow det troede jeg aldrig at jeg skulle høre mig selv sige, men når man ikke kan gå i skole i sin hverdag opdager man, hvor meget det egentlig har betydet for en og, hvor vigtig en del det er af ens liv. Nu er det ikke kun det faglige jeg savner, jeg savner også mine skønne klassekammerater, især min bedsteveninder (Sofie, Julie, Rikke, Emma og Michelle) og min bedsteven (Hamzh).. 
Igår fik jeg et brev, min mor kom med og jeg tænkte "Åh nej, hvad har hun nu fundet på?" men til min store overraskelse var det fra min klasse, min klasse er den bedste klasse i hele verden, de betyder seriøst så meget for mig! Tak, jeg elsker jer!
-God Onsdag til jer alle!:-)

-Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar