tirsdag den 11. september 2012

Starten på min nye blog


                                                                           
Kender i det? Kender i det når dagene bare går for langsomt, smelter sammen og pludselig ved man ikke om det er Torsdag elle Lørdag, hvis i gør, ved i præcis, hvordan det er for mig. jeg skal ærligt indrømme at denne blog kunne er lavet for at få tiden til at gå, men hey.. Så er der lidt til jer at læse om, wuuh!o.o
Men jeg ved at i dag er det Tirsdag, og jeg har ikke været i skole, nej jeg har været i zoo, bare jeg og mor, ja..At gå en tur er virkelig højdepunktet på min dag, det siger lidt om, hvor meget jeg oplever og, hvor spændende mit liv egentlig er. Ej nu skal jeg heller ikke være så negativ, men helt ærligt kan man andet når man ligger på et sygehus og ikke må lave en skid? Seriøst, jeg kan ikke huske at jeg har kedet mig sådan i lang tid, så nu.. Må det gå ud over jer! Nu tænker i nok, hvorfor i alverden er hun indlagt? Ja, det spørger jeg også om!-For mig giver det ingen mening, altså godt nok er jeg ikke så glad for mad og sådan, men bare fordi jeg ikke spiser, betyder det da ikke at de har ret til at indlægge mig, vel.. Læger, jeg kan ikke lide dem, nej.. MEN jeg håber at i alle har haft en rigtig god almindelig Tirsdag! Jeg skriver igen, senest imorgen, men måske er i så "heldige" at jeg skriver noget i aften! I må meget gerne skrive nogle forslag til, hvad jeg kan lave:-)


-Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar