tirsdag den 11. september 2012

A present for you my love♥



Ja, her på Lørdag kommer en af mine bedsteveninder og besøger mig, hvilket er helt vildt dejligt, for jeg savner hende så ufatligt meget, og det er så lang tid siden jeg så hende sidst. men jeg har lavet en lille overraskelse til hende og ville gerne dele den med jer, selvom hun højst sandsynligt ser det, men altså kunne ikke vente.. selvom jeg ikke ville kalde den pæn, men vil gerne høre, hvad hun synes om den. 
Så ja, Michelle, hehe.. 
For u dear ♥

-Line
For u dear ♥

2 kommentarer:

  1. rgrnih, Aww jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, den er helt perfekt!!<3 Hvorfor er du så god til sådan nogen ting når jeg ikke er?:(♥
    Jeg glæder mig til at se dig igen Line, jeg elsker dig. <333

    SvarSlet
  2. den er ikke perfekt, du er perfekt! Glæder mig også til at se dig, jeg elsker virkelig også dig<3<3

    SvarSlet